Semangat Nak Raya...Puasa belum lagi hehehe

10:00 PTG Edit This 1 Comment »
Bila liat beads ni, aku rasa bekenan sangat lawa kali ah... so aku pun antar baju kat kedai jahit yang aku selalu tempah tu, pastu telopong bijik mata tukang manik tu liat!! aku minta ia buat sebijik macam yang kat gambar ni hah... biasalah kan pompuan.... yang penting jangan ter'over' budget sudah bila awal membuat persiapan kerja jadi mudah kan..kan...kan..!!! Tapi I pun ada jugak buat beads sendiri nanti tah upload k...

1 ulasan:

Isan Hazuan HB berkata...

Hahhahaahah!!! Bukan arah C'nasar??